Hạng C
23/1/13
754
814
93
Tính nhờ xách tay con Dell Precision M4800, đọc được quả này
Your Dell Warranty Service in Vietnam is extremely terrible
First of all, I've been using Dell products all the time but now I lost faith in you guys because your representative in Vietnam is too awful. You guys should check it or find another company which can do better. Otherwise you will lose plenty of customers here. My previous Dell XPS broke VGA right after warranty expired. I brought it to Dell Customer Service to change VGA and even though I paid, they took me more than a week just to change a VGA which I can do in less than 15 minutes. My friend asked me surprisedly "is it true" because Asus guy do it immediately. My current Dell Latitude E6410 has had screen error when warranty remaining more than 500 days. I 've brought it to the terrible Warranty Service again and they ask me Order Number which I've lost because I bought it from a friend's cousin. He bought it in US and sold it later. Now all I have is a service tag JQ12XN1 with more than 500 days warranty remaining and they say THEY DON'T DO WARRANTY SERVICE IN VIETNAM BECAUSE IT HAS BEEN BOUGHT IN US. Is that called INTERNATIONAL WARRANTY? when you bought it in US and can't have warranty in Vietnam. Furthermore, you should hear the guy who talked to me, if I were you, I fire him immediately. He said "You bring it to US for warranty" and smile sarcastically. I want to slap on his face. And for your more information, the Warranty Procedure here is too complicated and takes too much time. Hope you guys solve this problem soon. My friends they all migrate to Asus now and I'm about to do so because Asus Service in Vietnam much better.
Lăn tăn quá???
Phiền các bờ rồ giúp ạ
 
Hạng B2
27/12/09
266
9
18
68
HANOI
Dell Việt Nam khó bảo hành anh bạn kia ko còn phiếu bảo hành cộng thêm thái độ ứng xử của nhân viên dell làm khách bức xúc :mad:.... Dịch vụ khách hàng của Dell cũng tốt mà, nhưng khá mất thời gian chờ đợi do đại lý bảo hành phải thực hiện các thủ tục rườn rà với hãng mẹ để lấy linh kiện thay thế .
 
Chỉnh sửa cuối:
Hạng C
23/1/13
754
814
93
Dell Việt Nam khó bảo hành anh bạn kia ko còn phiếu bảo hành cộng thêm thái độ ứng xử của nhân viên dell làm khách bức xúc :mad:.... Dịch vụ khách hàng của Dell cũng tốt mà, nhưng khá mất thời gian chờ đợi do đại lý bảo hành phải thực hiện các thủ tục rườn rà với hãng mẹ để lấy linh kiện thay thế .
Trên mạng chửi nhoi v/v trung tâm BH tại VN (website thì chết rồi) "làm tiền" bằng cách bắt chờ dài cổ + tính phí chuyển hàng về
Không biết bác nào đã xài Mobile Workstation của HP?
 
Hạng B2
27/12/09
266
9
18
68
HANOI
Hic ! Em chưa xài HP mobile workstation .Nhưng mua và...bảo hành dell vài lần rồi .:):D
 
Tập Lái
17/12/13
39
3
8
when you bought it in US and can't have warranty in Vietnam.

Viết như này là đủ biết rồi còn gì nữa. Bác phải mang qua mỹ chứ ở Vn có bảo hành đâu
 
Tập Lái
14/9/08
25
12
3
35
Theo em biết thì Dell VN chỉ bảo hành những máy bán ra ở VN thôi. Những máy mua ở ngoài VN (mặc dù có bảo hành toàn cầu) thì phải chuyển bảo hành về VN mới đc bảo hành. Quy trình này cũng rắc rối thì phải
 
Tập Lái
16/1/13
39
19
8
NO NO and NO

Dell HP Lenovo đã từ chối bảo hành các dòng xách tay từ lâu(riêng HP thì từ tháng 7 năm 2013).
Kể cả có invoice muốn đc nó bh cũng cực kỳ khó.

M4800 em chưa xài còn các đời khác thấy ok,dòng này trâu chó cực kỳ nhưng lỡ nó hư tiền sửa mắc kinh khủng vì VN đa số ko có linh kiện mà phải nhập.