Hạng C
22/2/12
892
547
93
2015 Isuzu D-Max – Features

2015 Isuzu D-Max has experienced very little change and improvement. The biggest shortcoming 2014 D-Max is in the field of aerodynamics however remains not changed. The company has offered a new D-Max 2015 with increased cabin space. And as another novelty is the introduction of a new engine, but only on the Thai market.
All new [BCOLOR=#0000ff]Isuzu D-Max 2015[/BCOLOR] will be offered in three versions, with two sizes of cabin and two deck options. The novelty is the 2015 Isuzu D-Max Space Cab model that provides an additional 1.5 feet cabin space. And nothing significant is different from its predecessors or Single Cab models. Fans of D-Max vehicles though, would rather see upgraded interior materials quality. Especially competitors in the U.S. market have a dose of sophisticated luxury and the interior of the best D-Max models always look like a pale copy compared to them.
2.5 L turbo diesel engine with two turbochargers will run, and the model in 2015. This engine was first introduced in 2014 D-Max model. This pickup truck has made fantastic 20% more horsepower and 40% more torque. Equipped with this engine the 2015 Isuzu D-Max delivers [BCOLOR=#0000ff]163 horses at 3600 rpm[/BCOLOR]. The engine is mated to a 5-speed manual transmission, powered by two or all four wheels. [BCOLOR=#ff0000]D-Max model is not designed for high speed driving, racing or off-road driving[/BCOLOR]. Aerodynamics is not stronger side, and performance that has been a result of the turbocharger. Smaller works at low mode, a larger at higher regime. Average fuel consumption of this model is 8.5 liters per 100 km.
2013 ISUZU D-MAX REVIEW
Engine:
3.0 litre turbo-diesel DOHC
Power: 130kW @ 3600rpm | Torque: 380Nm @ 1800rpm-2800rpm (auto)
Transmission: Aisin five-speed with sequential shift

Fuel consuption (claimed): Auto: 8.1 l/100km
Fuel consumption (on test - highway section): 8.0 l/100km
Fuel consumption (on test - including off-road): 9.6 l/100km
 
Chỉnh sửa cuối:
Hạng F
13/9/07
7.049
48.472
113
Bác đừng lấy BT50 3.2 4x4 AT ra so sánh nhé, cái giá đó mua chiếc D-Max còn dư tiền đổ dầu 20 năm :))

p/s! Hôm nay em sẽ phọt hết DMax 2.5
Em đợi đấy nhé!
 
Hạng D
8/9/07
3.996
275
83
52
Bác cho em xem cái biểu đồ công suất và moment xoắn của 2 dòng: 3.0 và 2.5 với nhé. Thanks!
 
qd confirmed
Hạng B2
31/1/12
407
310
63
em hóng!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Hạng D
15/4/09
2.159
12.296
113
39
Em tiếp nhé!

Được kế thừa từ D-Max 3.0, Isuzu phát triển từ những tính năng nổi trội của D-Max đồng thời thêm những tính năng mới.
Vậy D-Max 2015 có gì mới so với D-Max 2013?

Thứ nhất là động cơ: D-Max 2.5 sử dụng động cơ 4JK1-TC với dung tích xy lanh 2.5 thay vì động cơ 4JJ1-TC và 3.0. Điều đặc biệt là Isuzu đưa vào sử dụng công nghệ Commonrail, Intercooled VGS turbo giúp xe dù có dung tích xy lanh nhỏ hơn nhưng công suất tương đương và moment xoắn lớn hơn.