Re:ACCORD CLUB - Em gái HN(91 EX-R) ghẻ show hàng.... Nào cùng ném đá !
Còn nhiều lém bác ...songcongemdem73 nói:V2 bac Dam co phai lam gi nua ko a ?
Còn nhiều lém bác ...songcongemdem73 nói:V2 bac Dam co phai lam gi nua ko a ?
AnhPhat. nói:Còn nhiều lém bác ...songcongemdem73 nói:V2 bac Dam co phai lam gi nua ko a ?
MEAM nói:Hôm rồi bác dhhongdam có nói là xe EX 2 ống xả là đã bị lai, kể cả con két cũng bị lai. Em đính chính là nó 2 ống xả, bác ấy một mực không tin.
Em tìm trên web này: http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Accord
Có thông tin như này:
A 125 horsepower (93 kW) 4-cylinder engine was offered in the DX and LX models (F22A1), while the 1990 and 1991 EX received a 130 hp (97 kW) version (F22A4). Cruise control was dropped from the DX sedan, with air conditioning remaining a dealer-installed option. The LX kept the same features as the previous generation including air conditioning, power windows, door locks, and mirrors. The 90-91 EX added 5 horsepower due to a different exhaust manifold design, slightly larger exhaust piping and a twin outlet muffler. 15-inch machined aluminum-alloy wheels, sunroof, upgraded upholstery, rear stabilizer bar and a high-power 4-speaker stereo cassette were standard on all EX models. Some models though rare were special ordered with an anti-lock braking system (at that time abbreviated as ALB, now all automakers refer to it as ABS). A redesigned manual transmission with a hydraulic clutch was standard equipment in all trims while an all-new electronically controlled 4-speed automatic transmission was optional for all models.
Mời bác hdhongdam vào web trên xem để biết thêm một chút về Accord EX
MEAM nói:Hôm rồi bác dhhongdam có nói là xe EX 2 ống xả là đã bị lai, kể cả con két cũng bị lai. Em đính chính là nó 2 ống xả, bác ấy một mực không tin.
Em tìm trên web này: http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Accord
Có thông tin như này:
A 125 horsepower (93 kW) 4-cylinder engine was offered in the DX and LX models (F22A1), while the 1990 and 1991 EX received a 130 hp (97 kW) version (F22A4). Cruise control was dropped from the DX sedan, with air conditioning remaining a dealer-installed option. The LX kept the same features as the previous generation including air conditioning, power windows, door locks, and mirrors. The 90-91 EX added 5 horsepower due to a different exhaust manifold design, slightly larger exhaust piping and a twin outlet muffler. 15-inch machined aluminum-alloy wheels, sunroof, upgraded upholstery, rear stabilizer bar and a high-power 4-speaker stereo cassette were standard on all EX models. Some models though rare were special ordered with an anti-lock braking system (at that time abbreviated as ALB, now all automakers refer to it as ABS). A redesigned manual transmission with a hydraulic clutch was standard equipment in all trims while an all-new electronically controlled 4-speed automatic transmission was optional for all models.
Mời bác hdhongdam vào web trên xem để biết thêm một chút về Accord EX
totototeti nói:Chúc mừng Bác Đạm nhé! Sao Bác ko làm 1 phát tường thuật đường rước dâu như Bác HA & Bác 43 xem cho đã ạh!
dhhongdam nói:Anh Dũng đã xác nhận rồi vậy em ứ dám cải... . Bữa nào mời Bác cafe vậy !
Cái dòng màu đỏ hổng phải anh Dũng ơi, Máy A4 là ống xả y chang như hình anh chụp rồi: 4-2-1dung_gialai nói:Xin đính chính 1 chút, bằng kinh nghiệm chơi cọt chớ hỏng ràng dịch tiêng u
Đối với máy F22A1, sau náp hót sẽ chụm thành 1 ống và đi tẳng ra bầu bô, đuôi bầu bo cũng chỉ là 1 óng xả
<span style=""color: #ff0000;"">Đối với máy F22A4 tương tự như F22A1 nhưng đuôi bầu bô là 2 ống xả </span>
Đối với máy F22A6 thì sau nắp hót là ống xả kép, đi tới tổ ong thì chụm lại thành 1 ống:
Chẳng hạn như của con két: