Chủ đề tương tự
Ngày đăng:
Bác bóp nhiều thì nó mau tịt là phải rồi!Joh Bach nói:Các bác cho hỏi tự nhiên hôm qua đang đi về thì cái còi xe của em tự dưng bị tịt là sao ạ, khi về đến nhà dze xe dzo thì còi lại kêu ngon -- lạ quá, không biết có bác nào bị như em không /.?
bác giải thích giùm em Relay làm việc không ổn định là nghĩa làm sao bácphantan nói:Ko chỉ lỏng rắc, mà có thể do relay làm việc ko ổn định.
Kèn cũng xài relay hả bác? có tác dụng gì nhỉ?Joh Bach nói:bác giải thích giùm em Relay làm việc không ổn định là nghĩa làm sao bácphantan nói:Ko chỉ lỏng rắc, mà có thể do relay làm việc ko ổn định.
bác giải thích giùm em Relay làm việc không ổn định là nghĩa làm sao bácphantan nói:Ko chỉ lỏng rắc, mà có thể do relay làm việc ko ổn định.
In some cases the problem is not that the horn won't stop blowing, but that it won't blow at all. If your car's horn won't blow or toot or play "Dixie" then the first step is to check the fuse and the relay. Yes, the horn relay is certainly a possibility, but a blown fuse can do it the trick as well. Check the fuse and, if blown, replace. If the fuse is all right and the relay is just fine, you'll need to conduct further testing or take it to a mechanic. If you choose to test the horn yourself, disconnect the wires going to the horn and connection a jumper cable to the positive terminal of the car's battery. If the horn does not sound when you do this, attach a second cable to the battery's negative terminal. If this causes the horn to blow, the problem is that the electric ground is defective. You can fix this by removing the bolt mounting bolts and cleaning the threads. Once the threads are clean, retighten them and refit the connection.Joh Bach nói:có bác nào chỉ em cách sửa được không... minh phải tháo cái cover ra hả các bác