Hạng D
30/6/09
2.425
6
36
Re:Topic NGOINHAXANH và NHỮNG NGƯỜI BẠN

Specifications</h1>
Engine and Transmission Type Liquid-cooled, DOHC, Parallel-twin, 270º firing interval Capacity 1597cc Bore/Stroke 103.8 x 94.3mm Fuel System Multipoint sequential electronic fuel injection, progressive linkage on throttle Exhaust Chromed twin-skin stainless steel 2 into 1 into 2, tandem large-volume catalysts in centralized catbox, chrome-plated exhaust Final Drive Toothed Belt Clutch Wet, multi-plate Gearbox 6-speed constant mesh, helical type 2nd - 6th Oil Capacity 4.2 liters (1.1 US gals) Chassis, Running Gear and Displays Frame Tubular Steel, twin spine Swingarm Twin-sided, steel Wheel Front Cast aluminum alloy 5-spoke 19 x 3.5 in Rear Cast aluminum alloy 5-spoke 17 x 6 in Tire Front 120/70 R19 Rear 200/50 R17 Suspension Front Showa 47mm forks. 120mm travel Rear Showa chromed spring twin shocks with 5 position adjustable preload. 95mm rear wheel travel Brakes Front Twin 310mm floating discs. Nissin 4-piston fixed calipers Rear Single 310mm fixed disc. Brembo 2-piston floating caliper Instrument Display/Functions Analogue speedometer featuring integrated rev counter, scroll button on handlebars, LCD trip computer, fuel gauge and clock Dimensions and Capacities Length 2340 mm (92.1 in) Width (handlebars) 880 mm (34.6 in) Height without mirrors 1120 mm (44.1 in) Seat Height 700 mm (27.5 in) Wheelbase 1615 mm (63.5 in) Rake/Trail 32º/151mm Fuel Tank Capacity / Efficiency 22 liters (5.8 US gals) Wet Weight (ready to ride) 339 kg (746 lbs) Performance (measured at crankshaft to 95/1/EC) Maximum Power 86PS / 85bhp / 63 kW @ 4850rpm Maximum Torque 146Nm / 108 ft.lbs @ 2750rpm Fuel Efficiency 38 MPG City / 56 MPG Highway *Estimated from fuel economy tests on a sample motorcycle conducted under ideal laboratory conditions. Actual mileage may vary based upon personal riding habits, weather, vehicle condition, and other factors.
 
Hạng C
21/4/08
837
4
18
Đất Thép, Củ Chi
Re:Topic NGOINHAXANH và NHỮNG NGƯỜI BẠN

Tuyêni30 nói:
saigon tiger nói:
lâu quá khg login! OSRIDER khoẻ cả chứ! đang mê cái máy parallel twin của triumph quá, mục tiêu phấn đấu là Thunderbird abs, tính hỏi kinh nghiệm của Bác Tuyên về triumph như thế nào!? anh em mình ai có kinh nghiệm về dòng triunph cruiser cho biết ý kiến nha! thanks chúc sức khoẻ mọi người!
Triumph! Ngon chạy bốc và ko nóng máy như HD! Speedmaster 865cc 61 mã lực, giải nhiệt bằng gió và nhớt! Thundrebird 1700cc thì quá đỉnh rồi chỉ thua Rocket 2300cc. Hôm nào cafe chứ anh Tân. Ngưỡng mộ Thunderbird lắm nhưng em nó gia cao lắm 16000usd bên Mỹ
cũng đang ''nghiên & cứu'' bác Tuyên ơi! chỉ tại thấy Triumph cruiser hai máy đôi, đơn giản mà chuẩn, nên mê muốn có một em, vì máy đôi nên em nghĩ xe triumph có balance(cân bằng trọng lượng) tốt nhất dòng cruiser ha! chi mơ cái em T-bird thôi chứ Rocket thì quá to và nặng!
bác có đi BH thì nhắn em uống beer, chứ nay em cũng có ít việc vào TP lắm ạ!
 
Hạng C
21/4/08
837
4
18
Đất Thép, Củ Chi
Re:To OSRD

ngoinhaxanh nói:
saigon tiger nói:
ngoinhaxanh nói:
Phải có nắng, và phải có gió....mới chơi Thanh ơi! cái này để 30 năm nữa ''đu theo'' các cháu đi tour thì được! Chủ Nhật này rảnh xuống Cafe nha!?
Có nhận được tin nhắn, xuống lấy cái áo chứ:D
Welcome to BH town! áo có nhiều thân mời các OSRD xuống uống cafe beer giao lưu & nhận quà....!!!
 
Hạng D
5/4/10
4.083
0
38
Re:To OSRD

AE có biết chỗ nào bán cần số cho Z-1000 chỉ em nhé, loại có cần sau chứ em lười móc số quá .
 
Hạng D
30/6/09
2.425
6
36
Re:To OSRD

dinhvannam nói:
AE có biết chỗ nào bán cần số cho Z-1000 chỉ em nhé, loại có cần sau chứ em lười móc số quá .
Vụ này lạ nè, xưa giờ chỉ dòng cruise mới có vụ độ để ko móc số! nake, Sport thì lạ à nha! Sợ hư giầy Gucci hả Nam